خانه
|
صنفي-آموزشي
|
باشگاه نویسندگان
|
فناوری اطلاعات
|
آرشیو
|
پیوندها
|
ارتباط با ما
|
 RSS
|
 ...
|
یکشنبه 31 فروردین 1393
تازه های سایت
 جز سلامتی آقا چیزی نمی‌خواهم
 عکس:: سالگرد چاوز در ایران
 امشب تکلیف بنزین نهایی می شود
 برگزاری ازدواج دانشجویی در دانشگاه شهید بهشتی
 کارت زرد مجلس به چهارمین وزیر دولت
 فردا؛ آغاز ثبت نام مهمانی و انتقال دانشجویان + جزئیات
 برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران
 پیام تبریک سرلشکر فیروزآبادی در پی سالروز تاسیس سپاه
 قراردادهای میلیاردی و بی‌حساب استقلال هم منتشر شد/ «بازیکنان به دلیل عدم شفافیت قراردادهایشان» به وزیر حمله می‌کنند؟
 فیلم:: روایت یک دانشجو از دلیل اخراجش از دانشگاه نروژ
 رونمایی از پوسترهای ایران جوان با سخنرانی سعید جلیلی
 پیامبر(ص) چند فرزند داشتند؟
 رونمایی از دستاوردهای جدید ارتش + جزئیات
 فیلم:: ماجرای فرود هواپیمای آمریکایی در مهراباد
 هشدار به دانشگاه آزادی ها
 عکس:: انقلاب در صنعت دفاعی ایران
 درس اخلاق مقام معظم رهبری در رادیو
 روایت مقدم از حذفیات «پایتخت ۳»
 نیروی محرکه فرهنگ
 آیا پیش‌بینی‌های دولت محقق شد؟
 مسئله اغتشاش در دانشگاه امیر کبیر در کمیسون آموزش مطرح می شود/ مثل روز روشن است که در صاحبان قدرت تحمل کافی وجود ندارد
 اولیویرا خداحافظی کرد
 پیام تسلیت وزیر در پی ترور معلم سیستانی
 عکس:: وزارت ورزش قرارداد استقلالی ها را فاش کرد
 فیلم:: ترانه زیبای ناصر عبدالهی به مناسبت مولود حضرت زهرا
 شعر:: این سرزمین قلمرو اولاد فاطمه است
 دانشگاهها در تغییر زمان امتحانات مختارند
 توافق بر «میشل عون» برای ریاست جمهوری
 محمود عباس استعفا می‌دهد
 زمان توزیع کارت آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی + جزئیات
 نتایج آزمون دکتری امروز؛ ساعت 18 امروز
 برنامه‌ریزی هاشمی برای انتخابات خبرگان
 تحصیل رایگان برای شاگرد اول ها
 اطلاعیه مرکز تحقیقات دکتر شهریاری
 صوت:: روایت رهبر انقلاب از کتاب جیمی کارتر درباره برده‌داری جنسی از زنان در آمریکا
 اعلام ظرفیت بورس داخل و خارج
 حامد زمانی و صابر خراسانی امروز به دانشگاه شهید بهشتی می روند
 دستاوردی بزرگ با دستان خالی 60 دانشجو در دانشگاه تهران +تصاویر
 پاری سن ژرمن قهرمان شد
 یک انتصاب در دانشگاه تهران
 نمایشگاه‌های اتومبیل تهران، رکورددار تخلفات!
 جزئیات تدوین منشور حقوق دانشجویی
 بدحجابی و فساد معلولند؛ علل همان باورها و فرهنگ ها هستند که باید روی آنها کار بشود
 سفر قریب الوقوع ظریف به عربستان
 هشدار دانشجویان: افزایش رفتارهای غیرقانونی و هوچی‌گرانه یک جریان خاص در دانشگاه
 محقق شدن وعده شهردار تهران
 وزارت کار: کارت هدیه ربطی به وزیر ندارد
 فیلم:: ترانه خسرو شکیبایی برای مادر
 بخند رضا ... همه مشتریات پریدن!
 «رقعه» برقعی در راه نمایشگاه کتاب
 عمق خباثت رژیم صهیونیستی
 امروز؛ آخرین مهلت ثبت نام یا انصراف
 حضرت زهرا(س) چگونه از ولایت دفاع می‌کرد؟
 فیلم:: لایی خوردن داوری از ماندزوکیچ
 عکس:: بوسه رضا صادقی بر دست مادر
 تهرانی‌ها پیشتاز در انصراف
 درباره «آرم سپاه» چه می دانید؟
 عکس:: صفحه اول روزنامه های ورزشی امروز
 عکس:: نیم صفحه اول روزنامه‌های امروز
 فیلم:: مسابقه ربات آلمانی با قهرمان پینگ پونگ
 پيکان به لیگ برتر نزدیک تر شد
 چرا حضرت زهرا(س)فاطمه نامیده شد؟
 زن برای مرد یا برای جامعه مردان؟
 عکس:: پدر علی شریعتی
 سه انتخابات در مجمع اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
 تبریک رئیس فیفا به فولادی ها
 فیلم:: کلاه قرمزی 93// حمام رفتن فامیل دور
 «اخضر الابراهیمی» استعفا می کند
 پدر شهیدی که در سکوت خبری به دیار باقی شتافت
 چرا سفر «هیأت غنایی» رسانه‌ای نشد؟
تاريخ انتشار: 03 اردیبهشت 1391 - 15:13:38
 نسخه چاپی ارسال به دوستان
صفحه یک>آخرین اخبار
نظرات کارمندان دانشگاه آزاد درباره تعطیلی پنج شنبه‌ها
خبرنامه دانشجویان ایران: در جلسه ای که مدیران دانشگاه آزاد و با حضور فرهاد دانشجو هفته گذشته برگزار شد، مقرر شد  معاونت مالی و اداری دانشگاه بررسی کارشناسانه در  خصوص تعطیلی پنج شنبه های این دانشگاه را انجام دهد و نتیجه نهایی را به شوراء اعلام کند.

به گزارش خبرنگار صنفی – آموزشی«خبرنامه دانشجویان ایران»، خبر مذکور باعث شد که کارمندان دانشگاه آزاد نظرات خود را برای «خبرنامه دانشجویان ایران»، ارسال کنند که در ذیل قسمتی از این نظرات آمده  است:

* واقعا تصمیم بسیار درستی است که پنج شنبه ها تعطیل شود ما از آقای دانشجو تشکر می کنیم که به فکر کارکنان است جای تقدیر دارد امیدواریم در مورد حقوق کارکنان هم تصمیمات جدی و راهگشا بکیرند و ما کارکنان را از این ظلم که سالهاس با آنهاست نجات دهند.

* اگر پنجشبه تعطیل شود تکلیف اضافه کار کارکنان چطور میشود آیا همان120ساعت میباشد یاخیر.

* من موافقم با تعطیلی پنج شنبه ها هستم، ولی کارمندان قراردادی را کی رسمی می کنید؟"

* با وضعيت كنوني اكثر كاركنان فرسوده شده اند و به اندازه دو برابر ديگر كاركنان ارگانهايي همچون آموزش و پرورش كار مي كنند اما به اندازه نصف آنها حقوق مي گيرند انشاء الله در خصوص حقوق هم تصميم عادلانه گرفته شود.

* باتشکر از این تصمیم .اما باعملی شدن آن تمام وقت مفید ماگرفته خواهد شد، وشبانه روز دراختیار دانشگاه آزاد بایستی باشیم واین برای یک مادر خیلی دردناک است.

* با توجه به اینکه کلاسهای تحصیلات تکمیلی و آموزش معلمان در روزهای پنجشنبه و جمعه دایر می گردد و دانشجویان اکثرا شاغل بوده و از شهرهای دیگری به محل تحصیل مراجعه می کنند و در سایر روزها امکان دسترسی به کارشناسان آموزش برایشان مقدور نمی باشد بنابر این کارشناسان آموزش و امور مالی حتما بایستی در روزهای پنجشنبه در دانشگاه حضور داشته باشند بنابر این نه تنها هزینه ها کاهش نمی یابد بلکه هزینه اضافه کاری نیز افزایش می یابد بنایراین خواهشمند است در این خصوص تصمیمات کارشناسانه اتخاذ گردد چون که تعطیلی روزهای پنجشنبه به نفع دانشگاه نمی باشد.

* با توجه به اينكه بيش از 50% كاركنان دانشگاه آزاد همكاران خانم مي باشند و آنها غير از وظايف يك كارمند وظيفه همسر و مادري را ايفا مي نمايند با اعمال اين بخشنامه زندگي همه كاركنان خانم تحت خطرات احتمالي كه براي خانواده و فرزندان ايجاد خواهد در پي خواهد داشت و موجب فساد اجتماعي فرزندان كاركنان در سطح جامعه خواهد شدلطفا اگر مي توانيد ساعت كاري را جهت جلوگيري از پرداخت اضافه كاري پنجشنبه كه موجب افزايش هزينه ها خواهد بود را اعمال ننمائيد.

* واقعا تصمیم بسیار درستی است که پنج شنبه ها تعطیل شود ما از آقای دانشجو تشکر می کنیم که به فکر کارکنان است جای تقدیر دارد امیدواریم در مورد حقوق کارکنان هم تصمیمات جدی و راهگشا بکیرند و ما کارکنان را از این ظلم که سالهاس با آنهاست نجات دهند

* با تشکر از ریئس دانشگاه آزاد اسلامی لطفا در مورد کارمندانی که بعلت قوانین موجود دانشگاه نتوانستند ادامه تحصیل بدهند ولی کارشان از همه بیشتر ولی حقوقشان از همه کمتر است تصمیمات خداپسندانه بگیرید. ما واقعا در اتاق کارمان ماندیم و کار کردیم و دیگران رفتند و درسشان را خواندند و الان رئیس هستند و با حقوق بالا چند برابر ما. تازه در واحدهای خودمان درس خواندند.

* خواهشمند است در مورد سوابق کارمندان زحمتکشی که در نهضت سواد آموزی سابقه کار دارند ولی در دانشگاه آزاد اسلامی مورد قبول واقع نشده هم تصمیم خداپسندانه بگیرد. خواهشمند است در مورد حق اپراتوری و سختی کار برای اپراتورهای کامپیوتر و تایپیست ها تصمیم بگیرید و حقوق آنها را در نظر بگیرید. کارشان از همه بیشتر و حقوقشان از همه کمتر است.

* لطفا فکری هم به حال نقل و انتقالات کارمندان نمایید.

به هر حال امیدواریم تصمیمات جدید ریاست جدید و مسئولین دانشگاه آزاد به نفع اساتید و دانشجویان باشد و باعث حرکتی در نظام آموزشی این دانشگاه عریض و طویل شود.
 
....................................
خبر مرتبط:
 

احتمال تعطیلی پنجشنبه‌‌ها در دانشگاه آزاد

نظرات بینندگان
1391-02-03-15:32:02
:
با سلام تعطیلی روزهای پنجشنبه جهت دستگاههای دولتی و ارگانها اختیاری می باشد لذا کارکنان دستگاههای دولتی درصورت تمایل و وجود کار اضافه می توانند از مزایای حضور درروز پنجشنبه استفاده نمایند ولی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به حضور در روز پنجشنبه می باشند . همانطور که ریاست محترم دانشگاه کمیته های مشورتی جهت پیشبرد اهداف عالی را مد نظر قرارداده است مقتضی است با کار کارشناسی دقیق نسبت به این موضوع برخورد نماید. بسیاری از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به دلایل مختلف موافق طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه می باشند ولی نباید بطور کلی به این موضوع نگریسته شود چون اکثر کلاسهای آموزشی و حضور اساتید مجرب در این روزها میسر می باشد. بنا براین با توجه به اشتیاق بسیاری از کارکنان جهت تعطیلی روزهای پنجشنبه، باید همانند دستگاههای دولتی فکری اساسی جهت برنامه ریزی آموزشی در روزهای فوق را نمود. به امید روزها و خبرهای خوش جهت رفاه کارکنان خدوم دانشگاه آزاد اسلامی که صادقانه جهت اهداف عالیه دانشگاه تلاش نموده اند ولی متاسفانه مورد توجه بیش از پیش مسئولین امر قرار نمیگیرند.
2 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-03-16:07:24
:
تعطیلی پنج شنبه بسیار تصمیم عالی و خوبی است. فقط اضافه کار قطع نشود و مثل ارگانهای دیگر یک اضافه کار ثابتی در نظر بگیرند. با تشکر لطفا منتشر کنید.
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-04-16:23:41
:
با سلام از اينكه سايت شما باز هم بحث دانشگاه آزاد را دنبال مب كند تشكر مي نمايم . اميدوارم اين پيگيري ها مرتب ادامه داشته باشد تا به مقصد نهايي برسد.تعطيلي پنجشنبه ها نيز از جمله خدمات بسيار ارزنده اي است كه اين سازمان مي تواند به پرسنل خود ارائه نمايد.اگر خانمي مشكل دارد پس كاركنان زن كه در ادارات دولتي كار مي كنند بايد فرزندان خلاف كار داشته باشند.وليكن اين تعطيلي مطمئنا با توجه به كارشناسي هاي دولت عزيز كه براي سازمان هاي دولتي اجرا شده وحتي در مدارس نيز پياده شده بدون شك هم ثمرات مادي و معنوي براي كاركنان دارد و هم براي پرسنل زحمتكش . اميد است زود تر عملي شود.با تشكر
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-05-11:13:04
:
باتشكر ازاين تصميم واقعا تصميم بجامي باشداگرپنج شنبه تعطيل شود باعث استراحت بيشتر كاركنان ودر نتيجه افزايش كارايي ميشود بعلاوه همان خانم هاي شاغل پنج شنبه مي توان بيشتر به مراقبت از بچه هايش بپردازد واقعاچرا بعضي با اين تصميم درست ساز مخالف مي زنند باوركن اززماني كه اين خبر را شنيدم منتظر بسيار خوشحالم ولي اميدوارم كه اجرا شود
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-05-11:16:30
:
سلام باتشكر از آقاي دانشجو ازاين تصميم تعطيلي پنج شنبه ها ولي از خانم ها خواهش مي كنم ساز مخالف نزنند
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-05-14:23:20
:
باتشكرازجناب دكتردانشوواقعا بسياركارخوبي است دراين روز تعطيل تمام كاركنان تا آخرعمربرايش دعا مي كنند.
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-05-14:44:06
:
جناب آقای دکتر دانشجو چرا از تعطیل کردن پنجشنبه ها منصرف شدید ؟ ما منتظر بخشنامه آن بودیم.حالا دل کوچک فرزندان خردسال کارمندان دانشگاه خواهد شکست.مگر نه اینکه همه دانشگاههای دنيا آخر هفته تعطیلات دارند مگر نه اينکه دانشگاههای دولتی پنجشنبه ها تعطیل هستند ؟ حداقل در 3 ماه تابستان که دانشجو در دانشگاه کم است پنجشنبه ها را تعطیل کنيد تا مهر که تصميم کلی اتخاذ نمایید .واقعأ خیلی زور دارد که در ضلع گرمای تابستان به خاطر یه نصف روز در حالی که دانشجویان هم اغلب نيستند کارمندان بيچاره مجبور به حضور در دانشگاه باشند .لطفأ تصميم منصفانه بگیریید.
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-05-14:57:08
:
آقای دکتر دانشجو ، سلام بعداز اينهمه سال کارکردن در دانشگاه آزاد بلاخره یکی آمد ونويد خبرهای خوش به کارمندان داد .آنقدر هر روز خبر خوش وبعد نقض خبر مي شنوييم که ديگر چيزی از ما نمانده . لطفأ اگر خبر خوشی برایمان دارید بدهيد .اين همه کارمندان بخاطر طرح تعطیلی پنجشنبه ها از شما تشکر کردند وحالا افسرده تر از قبل...............................
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-07-11:01:18
:
باتشكر ازآقاي دانشجو جهت اخذ اين تصميم خيلي بجاست
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-10-13:15:50
:
امیدوارم مثل این همه وعده لغو نگردد و فراموش نشود
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-10-19:03:00
:
تعطیلی روزهای پنج شنبه ودرنظرگرفتن اضافه کاری ثابت هم به نفع دانشگاه می باشدوهم به نفع کارکنان دراین بین کارکنان شاداب ترمی شوندوهزینه های سرباردانشگاه ازبین می رود
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-10-19:09:15
:
لطفا" درموردبخشنامه ادامه تحصیل کارکنان خدوم دانشگاه تجدیدنظربفرمائیددرمحیط مقدسی که با هدف ریشه کنی بیسوادی ورسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی پابه عرصه وجودگذاشته چرابعد ازتحصیل عده ای دردانشگاه وبطورسلیقه ای کارکنان راازتحصیل منع می کنند
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-11-11:53:54
:
مسابقات قرآن وعترت درواحددانشگاهی ارومیه انجام پذیرفته متاسفانه دراهداء جوایزحدود6ماه است خبری نیست
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-11-12:16:26
:
باسلام. بنظر من كه مسئول قسمت مالي هستم بسيار كارخوبيه. اكثريت قريب به اتفاق پرسنل زحمت كش موافق هستن. خصوصا خانمها چون واقعا به زندگي و فرزندان خودشون نميرسند و اين باعث فشار روحي و رواني ميشه . هم سركار و هم خونه. من بارها بابت همين فشارها روي كارم تاثير منفي داشته و بيشتر ازهمه روي روحيه خودم. طوريكه بابت فشارهاي كاريم چند ساله سردردهاي شديد دارم و دكتر كارسخت و هميشگيم رو دليلش دونسته. مگه دانشگاههاي ديگه دانشجوي ارشد نداره كه بخاطر اونها نبايد دانشگاه تعطيل باشه. بنظر من اگه اثر سوء داشت دانشگاههاي دولتي تعطيل نميكردن. و همه واحدها اضافه كارنميگيرن كه بعضيا نگران اضافه كارشون هستن. مافقط بادستگاه كاردكس اضافه كار ميگيريم. واقعا ظلمه.
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-11-14:08:31
:
سالها کارمندان دانشگاه با حقوق بسیار کم و کمترین مزایا و ظلم هایی که به ما کردند زندگی کردیم با مشکلات مالی ساختیم و دم نزدیم زیرا کسی جرات نداشت که حرفی بزند چون کوچکترین اعتراض منجر به اخراجمان می شد و... حالا آقایی آمده با حرفهایی تازه و هوایی تازه که بعد از سالها کارمندان را به وجد آورده است خوشحالیم حتی فقط از شنیدن حرفهای خوب خوب حرفهایی که حتی شاید هرگز عملی نشود ولی همیکه می بینیم کسی هم به فکر ما است و از مشکلات ما حرف می زند امیدوار می شویم ودر تاریکی ظلم و سکوتمان نور امیدی دیده می شود آقای دانشجو به دادمان برسید حقوقمان را عادلانه رسیدگی کنید و مثل بقه کارکنان دولتی اجازه بدهید حق خودمان را داشته باشیم امیدوارم حرفها و وعده های خود را در مورد کارکنان عملی کنید
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-11-14:17:23
:
آقای دانشجو کارکنان هیات علمی همیشه مورد توجه بوده اند و حالا هم بخاطر رفاه حال آنان ما کارکنان باید از تعطیلی پنج شنبه ها محروم باشیم؟پس شما کی به داد ما می رسید تا که فقط و فقط اعضای هیات علمی پس ما کاکنان هیچ حقی نداریم همیشه آنان مورد توجه هستند دانشگاه روی شانه های ما با افتخار ایستاده و 30 سال افتخار خود را به رخ می کشد ولی استفاده اش را فقط هیات علمی می برند
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-11-14:25:28
:
ما کارکنان خانم دانشگاه آزاد اسلامی از طرح تعطیلی پنج شنبه ها حمایت می کنیم و این کار نه تنها موجب فساد فرزندان و خانواده نمی شود بلکه می توانیم در پنجشنبه ها نزد بچه های مدرسه ایمان که تعطیل هستند در خانه بمانیم و تمام روز نگران این نباشیم که حالا فرزندم در خانه تنها است چه میکند و نکند اتفاقی برایش بیفتد ممنون آقای دانشجو به فکر ما باشید و حرفهایتان را عملی کنید
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-13-10:53:37
:
باسلام.بنده کارمندخانم دانشگاه ازادهستم که فرزندمدرسه ای دارم وازپیشنهادتعطیلی پنجشنبه حمایت میکنم وعلت مخالفت ان "خانم" رامتوجه نمیشوم که دران یک ساعت 3الی4چه مشکلی برای فرزندانمان ایجادمیشودکه ازصبح تاساعت3وکل روزپنجشنبه ازان درامان هستند.ونظرات کارمندان درسایتها نشاهنده موافق بودن اکثریت کارمندان بویژه کارمندان خانم بااین طرح میباشدباتشکرازاقای دکتردانشجو
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-13-11:39:15
:
تعطیلی در روز پنج شنبه چون برای کارمندان غیر هیات علمی است اجرایی نخواهد شد.هیات علمی علاوه بر افزایش سالانه حقوق 30 درصد افزایش داشته اند هر چه کارمندان گفتند گوش شنوا نبود.به هر حال کارمندان دو کلیه و دو دست دارند اما هیات علمی ها قطعاً چهار کلیه و چهار دست دارند نتیجه می گیریم که افزایش حقوق آنها کاملا منطقی است چون جوارح آنها زیادتر است،تصمیمات بسیار کلان می گیرند...انرژی زیاد صرف می کنند ....از شنبه تا چهارشنبه جهت انتقال علم روز به دانشجویان مطالعه می کنند...و چون در ایام مذکور مشغول مطالعه اند بنابراین در دانشگاه نیستند و بنابراین مخالفت آنها با تعطیلی پنج شنبه نیز بسیار منطقی.البته بعضی ها می گویند چون دو شغله اند نمی توانند در روزهای دیگر باشند،بعضی ها هم گفته اند بس که به مطالعه و تدریس مشغولند فقط پنج شنبه سرشان خلوت می شود.کاش یک نفر بود آمار می گرفت که علمای عظام هیات علمی در مابقی روزها چه می کنند.یا ایها الذین آمنو به داد کارمندان برسید.نه دنبال کردن سیاست جاسبی
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-13-11:51:54
:
تعطیلی در روز پنج شنبه چون برای کارمندان غیر هیات علمی است اجرایی نخواهد شد.هیات علمی علاوه بر افزایش سالانه حقوق 30 درصد افزایش داشته اند هر چه کارمندان گفتند گوش شنوا نبود.به هر حال کارمندان دو کلیه و دو دست دارند اما هیات علمی ها قطعاً چهار کلیه و چهار دست دارند نتیجه می گیریم که افزایش حقوق آنها کاملا منطقی است چون جوارح آنها زیادتر است،تصمیمات بسیار کلان می گیرند...انرژی زیاد صرف می کنند ....از شنبه تا چهارشنبه جهت انتقال علم روز به دانشجویان مطالعه می کنند...و چون در ایام مذکور مشغول مطالعه اند بنابراین در دانشگاه نیستند و بنابراین مخالفت آنها با تعطیلی پنج شنبه نیز بسیار منطقی
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-13-15:45:03
:
تعطیلی در روز پنج شنبه چون برای کارمندان غیر هیات علمی است اجرایی نخواهد شد.هیات علمی علاوه بر افزایش سالانه حقوق 30 درصد افزایش داشته اند هر چه کارمندان گفتند گوش شنوا نبود.به هر حال کارمندان دو کلیه و دو دست دارند اما هیات علمی ها قطعاً چهار کلیه و چهار دست دارند نتیجه می گیریم که افزایش حقوق آنها کاملا منطقی است چون جوارح آنها زیادتر است،تصمیمات بسیار کلان می گیرند...انرژی زیاد صرف می کنند ....از شنبه تا چهارشنبه جهت انتقال علم روز به دانشجویان مطالعه می کنند...و چون در ایام مذکور مشغول مطالعه اند بنابراین در دانشگاه نیستند و بنابراین مخالفت آنها با تعطیلی پنج شنبه نیز بسیار منطقی
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-13-18:35:56
:
سالهاست وعده می شنویم حالا هم این.
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-17-16:17:48
:
یکی از دلائل برخوردهای تندی که بین کارکنان و دانشجویان به وجود می آید فرسودگی روانی است که در حجم بالای ارباب رجوع بیشتر رخ می دهد لذا قطعا تاثیر مثبت روانی ملموسی را تعطلی روز 5شنبه در پی خواهد داشت .
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-17-16:19:43
:
چرا در مورد نقل و انتقال کارمند در دانشگاه آزاد اینقدر بی مورد سخت گیری می شود ؟ خواهشمند است تدبیری اندیشیده شود .
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-17-16:22:54
:
حق سرپرستی در واحدهای جامع که کارمندان بیشتری هم دارند و کار به علت تخصصی شدن راحت تر هم می شود با واحدهای بزرگ و بسیار بزرگ فاصله فاحشی دارد .
1 1
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-17-16:24:39
:
بزرگترین اشکال دانشگاه آزاد نداشتن چارت مشابه در واحدهای دانشگاهی می باشد مثلاواحد قزوین با آن عظمت 14 نفر امورمالی دارد و واحد دیگر که کوچکتر است شاید 40 نفر کارمند مالی دارد .
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-21-09:39:06
:
آقاي دكتر دانشجو، موقعي كه شما اين خبر رو دادين تمام كارمنداي واحد ما از خوشحالي در پوست خودشون نمي گنجيدن، فكر مي كرديم اين تصميم شما 100% عملي ميشه ولي ظاهرا هيات علمي هاي بي انصاف دوباره مثل بقيه موارد شروع كردن به سنگ اندازي، موقعي كه بخشنامه 100 تومن سبدكالاي پايان سال روهم براي كارمندا بخشنامه كردين همين هيات علميا كه تعداديشونم تو خود واحد ما هستن به خود بنده گفتن يعني چه! چرا به ما چيزي ندادن در صورتيكه اين 100 تومن يك چهارم حقوق بعضي از كارمنداست كه براشون قابل توجه ميشه در صورتيكه حداقل يك يازدهم حقوق هيات علمي ميشه!!! اما ظاهرا هيات علميا انقدر كه همه چيز واسشون تا بحال بوده تو همه چيز انتظار دارن اول واسه اونا برنامه ريزي بشه ولي وقتي جنابعالي بخشناه 100تومن روزمعلم رو براشون صادر كردين صدا از كسي در نيومد. اينا رو گفتم كه بدونين متاسفانه در سيستم دانشگاه آزاد تا بحال هميشه يا حق با هيات علميه يا دانشجوها ولي كارمند هيچ حقي نداره . شما كه اومدين و با توجه به تصميماتي كه گرفتين كورسوي اميدي در دل كارمندا روشن كردين. خواهش مي كنم خاموشش نكنين.كارمند بدبخت بايد 6 روز هفته رو دندش نرم بياد سركار جيكش درنياد ولي همين هيات علميا بياييد تو واحدها ببينيد چه خبره. كلاساشونو تجميع ميكنن توي دو روز بقيه شو يا ميرن به كار دومشون مي رسن يا دامه تحصيلشون در مقطع دكتري(كه واسه كارمندا ممنوعه) يا حق التدريسشون توي واحدهاي ديگه . كسي پيگير اين مسائلشون نميشه ولي تا يه حق بخوان به كارمند بدن صداشون از اول تا آخر درمياد. خواهش مي كنم هرتصميمي كه ميگيرين با مشورت با هيات علمي نگيرين چون اونا فقط به منافع خودشون فكر مي كنن. اميدمون رو نااميد نكنيد آقاي دانشجو. هركاري كه هيات علمياي دانشگاه دولتي پنج شنبه ها ميكنن اين هيات علمياي محترم هم برن انجام بدن. بدبختي گير افتاديم از دستشون
11 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-02-30-13:57:32
:
خیلی عالی میشود اگه پنج شنبه تعطیل شود تورا خدا زودتر اقدام شود
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-03-16-14:18:05
:
تو رو خدا5شنبه ها رو تعطيل كنيد.
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-03-22-11:58:11
:
موافقت خود را اعلام می دارم جهت تعطیلی 5 شنبه ها به دلیل اینکه اولا ساعاتی طولانی برای مراسم زیارت عاشورا می گذردو وقت کشی میشه و به نفع یکسری از کارمندان سودجو می شود. ساعتی بیشتر برای حضور در دفتر برای امور اداری نمی ماند. اما اگر ساعت اداری از صبح اضافه شود بهتر است تا اینکه به عصر اضافه شود
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-04-03-13:50:53
:
شما را به خدافکری به حال انتقال کارکنان شود .ممنون
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-04-08-08:16:36
:
واقعا از هر دری صحبت میشه به جز یک زمینه حیاتی! تنها دغدغه خیلی ها همین تعطیلی پنج شنبه هاست؟! واقعا جای تعجب داره پس چرا کسایی که غیربومی دانشگاه آزاد محل خدمتشونن ساکت نشستن؟ این چه قانونیه که انتقال کارمند رو غیرممکن و غیر قانونی کرده؟یعنی همه کارهای ما تو دانشگاه آزاد قانونیه؟!!!!این عدم انتقال باعث از هم پاشیدگی زندگی خیلی ها شده؟واقعا متاسفم که با کارمنداشون مثل یک تفاله برخورد می کنن!!!حالا تا دانشجویی بیاد درخواست انتقال بده فوری موافقت میشه به این بهانه که باید پیش خانواده باشه!!!!!هیچ کدوم از کارممندان نیاز به درک محبت خانواده ندارن!!!!!!!
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-04-10-17:47:09
:
جناب دکتر دانشجوباسلام واحترام درمورد انتقال کارمندان خدوم دانشگاه از تهران به شهرستان یک فکری بکنیدباتشکر
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-04-11-09:03:09
:
استاد فرزانه و ارجمند لطفا به حال کارمندان زحمتکش هم باشید و بخشنامه ای در رابطه با نقل وانتقال آنها صادر فرمایید.بچه هایمان دعا گویتان خواهند بود.ش
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-04-11-09:09:09
:
ریاست دلسوز و محترم تعطیلی تابستان و یک مسافرت کوتاه دور از دغدغه امتحان ودرس برای کارمندان نیز مثمر ثمر خواهد بود .
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-04-13-10:42:39
:
با سلام خدمت دکتر دانشجو از شما عاجزانه تقاضا دارم فکری به حال انتقال کارمندان خانم بکنید دوری مادر از فرزند خیلی سخته
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-04-14-13:34:46
:
با سلام و خسته نباشید حرف میزنید اجرا کنید
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-04-28-09:50:00
:
دست شما درد نکندپنجشنبه را تعطیل نمودید تورو خدا ساعت بقیه روزها را افزایش ندهید کشش و ظرفیت بیشتر از 3 را نداریم
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-05-30-09:31:56
:
جهت هیات علمی کردن کارکنانی که دانشجوی دکترا هستند اقدام نمایید. دانشجویان دکترا به صورت تمام وقت باید مطالعه کنند که این با کارمندی در دانشگاه جور در نمی آید یا آنها را بورس کنید و ییا مأمور به تحصیل نمایید تا بعد در خدمت دانشگاه کار کنند. با سپاس
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-06-18-13:13:46
:
باعرض سلام وخسته نباشید2ساله نه ازعیدی نه از بن وکمکهای نقدی دانشگاه به ما کارکنان قراردادی خبری نیست مگرماادم نیستیم ودر دانشگاه کار نمیکنیم تورو خدا زودتر وضعیت ما راروشن کنیدممنون
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-06-27-14:27:27
:
حقوق کارمندهای دانشگاهازاد خیلی کم است لطفابه دادشون برسید
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-07-30-14:39:46
:
باسلام آقاي دكتر دستتون درد نكنه ازبابت همه چي خدايش خيلي به ما كاركنان حال دادين . تعطيلي تابستان سبد صد تومني عيد. تعطيلي پنجشنبه انشابهتر از اين ها هم ميدهيد. خسته نباشي . ازالان بفكر بازنشستگي كاركنان باشيد ماخانمها بدليل مشكلات اكثربا20سال مي خواهيم 20روزحقوق بازنشسته شويم . تودانشگاهها ما خانمها رانميذارن پست بگيريم همه چي بنفع مرداميخاد باشه. انتقال واسه خانما رادرست كنين . حقوقمون كمه ي فكري بكنين .بازم ممنون دستت درد نكنه .سالم باشيد
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-08-12-18:21:19
:
باسلام.لطفا به فكر انتقالي كاركنان باشيد.مرسي
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-09-20-10:50:38
:
باسلام آقاي دانشجو لطفا فكري به حال قانون نقل وانتقالات كارمندان خانم به تبعيت از همسر بكنيند بخدا دوري از خانواده خيلي سخت است انهم به مدت هشت سال .لطفا اين قانون را مانند ادرات دولتي در دانشگاه آزاد نيز اجرا نماييد ( درخواست يك مادر كه مدت هشت سال است فقط آخر هفته درخانه است )
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1391-12-06-12:46:21
:
با سلام خدمت آقای دکتر دانشجو و تشکر بابت زحماتی که برای کارکنان زحمت کش دانشگاه ازاد می نمایند از شما برای افزایش حق فنی کارکنان خدمات کامپیوتری دانشگاه با مدرک مهندسی کامپیوتر را دارم هر سال با افزایش حقوق (حق فنی) ثابت می ماند و سالهاست که افزایش پیدا نکرده است.متشکرم
0 1
پاسخ به این اظهار نظر
1392-01-15-12:32:30
:
با سلام خدمت آقای دکتر دانشجو بابت زحماتی که برای کارکنان زحمت کش دانشگاه آزاد مینمایید از شما تشکر میکنیم. بابت تعطیلی پنجشنبه ها باز هم از شما تشکر میکنیم که باعث شده کارهای اداری زیادی به انجام برسدو بیشتر کنار خانواده باشیم از تعطیلی پنجشنبه هم موافق هستم.متشکرم
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1392-04-04-08:04:04
س. ق:
با تشکر بسیار از جناب آقای فرهاد دانشجو به خاطر تعطیلی پنج شنبه ها که باعث شده مانند کارکنان دیگر دانشگاه های دولتی بتوانیم بیشتر کنار خانواده باشیم و صبح روز شنبه با انرژی و روحیه ی مضاعف در سر کار خود حضور پیدا کنیم. واقعا متشکریم .
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
1392-04-04-09:51:10
فاطمه:
با سلام آقای دکتر در دانشگاهی بخاطر در خواست انتقال یک خانم به محل سکونتش با ده سال سابقه تهدید به نبستن قرار داد شده لطفا رسیدگی شود
2 3
پاسخ به این اظهار نظر
1392-04-30-19:44:49
محمد:
با سلام دوست و همکار گرامی سیستم آموزشی می تواند در روزهای دیگر دایر شود چرا دانشگاهها روزهای اول هفته به دلیل نداشتن دانشجو تعطیل است پس باید نحو برنامه ریزی آموزشی اصلاح شود
0 0
پاسخ به این اظهار نظر
نظرات کاربران
نام:
تبلیغات
دریافت فایل
کلیه حقوق این سایت متعلق به خبرنامه دانشجویان ایران می باشد.