تاریخ انتشار: شنبه 1399/09/15 - 15:20
کد خبر: 378184

اختصاص ۳۱۰ مجوز جذب نخبگان به وزارت علوم و بهداشت

معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور از اختصاص ۳۱۰ مجوز جذب نخبگان به وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، آموزش و درمان پزشکی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ جلسه ۲۵۸ هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست محمدعلی کی نژاد رییس هیئت عالی جذب اعضای هیأت علمی به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

سید صدرالدین صدری نوش آبادی با اشاره به آئین نامه ارتقاء اعضای هیأت علمی گفت: طبق این قانون متقاضیان جذب به ترتیب به صورت پیمانی، رسمی آزمایشی و رسمی قطعی جذب می‌شوند چرا که فلسفه این روند قانونی به منظور بررسی توانایی علمی و صلاحیت عمومی متقاضی است.

وی در ادامه از اختصاص ۳۱۰ مجوز جذب نخبگان به وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، آموزش و درمان پزشکی خبر داد و گفت: سهم وزارت علوم از این سهمیه‌های جذب نخبگان ۲۵۰ سهمیه و وزارت بهداشت ۶۰ سهمیه است و البته این سهمیه‌ها بر اساس تقاضای مشترک معاونت علمی و فناوری با وزارتین علوم و بهداشت است.

در ادامه جواد محمدی دبیر هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و اظهار کرد: خطاب اصلی این بیانیه به جوانان است و قطعاً اساتید دانشگاه در تربیت جوانان نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارند.

وی تصریح کرد: هیأت عالی جذب برای اجرایی شدن هر چه بهتر بیانیه گام دوم انقلاب باید با دقت بیشتری صلاحیت علمی و عمومی متقاضیان جذب را بررسی کند.

در پایان جلسه تعدادی از اعضای هیأت‌های اجرایی جذب و کارگروه صلاحیت عمومی دانشگاه‌های صنعتی شریف، صنعتی قوچان، صنعتی همدان، پیام نور، جامعه‌المصطفی(ص) العالمیه، علوم و فنون دریایی خرمشهر، دریانوردی و علوم دریایی چابهار، علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان، علوم پزشکی بوشهر، علوم پزشکی بیرجند، علوم پزشکی ایران، علوم پزشکی گناباد، علوم پزشکی زاهدان، علوم پزشکی زنجان، علوم پزشکی شهر کرد، علوم‌پزشکی کردستان و علوم‌پزشکی قم تأیید صلاحیت شدند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سامانه های پدافندی ایران در اصفهان در اثر حمله اسرائیل آسیب دید؟
انتخاب رشته دوره دکتری سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد آغاز شد
تایید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس
بورس سبز ماند/ افزایش ۷۷ هزار و ۶۴۳ واحدی شاخص کل
کمک نظامی چین به روسیه + جزئیات
مدافع استقلال به تراکتور می‌رسد
جزئیات جدید از افزایش حقوق بازنشستگان
دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
جریمه سنگین ۴سلبریتی زن در عربستان
روشی دائمی برای خلاصی از ورود حشرات
علائم ایمنی چقدر ضروری است؟
خرید عسل؛ فرق تقلبی و اصلی را به سرعت متوجه شوید!
آیا رای دادگاه تجدید نظر قابل اعتراض است؟ شکستن رای در تجدید نظر امکان دارد؟
آیت‌الله خامنه‌ای: سعدی یکی از پایه‌های بنای استوار ادب پارسی است
اردن: نتانیاهو تنها کسی است که از تنش‌ها در منطقه سود می‌برد
با این وضعیت استقلال قید قهرمانی را بزند
خضریان: نباید فرصت میدان‌داری به افراد لابی‌باز در مجلس دوازدهم داده شود
شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل: ایرانی‌ها، ما را مسخره‌ می‌کنند
پرسپولیس رکورد لیگ را شکست
چرا اسماعیلی‌فر آن حرکت را انجام داد؟
خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top